Monday 18 November 2013

Minat


Assalamualaikum
 

Hai uolss ..lama jugak aku mendiamkan diri daripada alam berblog ini.mana tak nya asal nak berblog banyak bebenor dugaan yang datang bertumbi -tumbi kekadang rasa macam nak stop je berblog ni bila pikir balik rugi kalau stop berblog ..Dunia blog ni banyak latih dri aku untuk baiki skill penulisan aku ..then kekadang blog ni dah jadi macam kawan aku banyak masa aku habiskan untuk edit then cari idea nak improve kan blog ni..mungkn minat aku kat dunia penulisan blog ni belum strong kut or aku just follow orang untuk berblog...Bak kata orang kalau setakat buat tapi tak minat susah jugak..minat juga lah buat diri kita lebih berusaha nak perbaiki sesuatu perkara right..insyallah slowly aku akan tetapkan diri aku untuk terus menulis walaupun busy dengan dunia cewah kalah kebusyaan PM aku ni..anyway thank be patient with me so keep calm and waitng my next entry ok ..















p/s..entry  kali ni ringkas betterkan daripada terus tak menuls kan =)