Saturday 5 January 2013

SAPE NIE

Alhamdulilah ,,akhirnya tertunai jugak impian aku nak buat blog asyik delay je memanjang nak buat blog ..kononnya busy study (entah benda apa yang aku study gila-gila sangat)..hurmmm agaknya kenapa lah aku s buat nama PISTACHIO dalam blog aku nie cer teka..tekalah ..x pe lah biar aku jawab macam nie hikayatnya time aku tengah hang out dengan BFF aku nie kitaorang semua lalu depan bakery ..dah lalu takat ambil bau je tak singgah pun kitaorang semua macam tergaman dan terbehenti seketika macam aaron aziz lalu pulak dah padahal aku dengan BFF aku nie semua sedang menikmati aroma tersebut.



.so kitaorang pun decide nak masuk and masa masuk tu mata kitaorang semua macam nak terbeliak tengok kek,roti,manisan,pie,cekelat,teddy bear(cukup-cukuplah tu oiii) semua benda tu buat kitaorang ternaik sedikit naluri kewanitaan ..pada masa tu nak jadi kan cerita aku pun terrrrrrrpandang banner kedai tu ada nama pistachio macam sweet je ahakss..dah berhabis duit dok beli roti dalam tu sampai je dalam rumah aku nie macam dah jatuh cinta kat nama PISTACHIO tu....asyik dok senyum sorang-sorang and aku pikir nak buat nama tu kononya nak bagi orang senang ingat lah ..



Itu lah hikayatnya hahaha..tak pe lah nie baru first entry aku je tak tahu nak cakap ape lagi harap-harap sape yang baca,terbaca,tersampai kat sini harap boleh bagi pendapat korang pasal blog aku nie maklumlah aku nie baru fresh lagi macam baru keluar dari peti ais still tak hot lagi(cewahhh ayat)....


ok ,sampai sini je aku nie dah kekeringan idea nak tulis apepadahal baru first entry ...bye =)